خانما کسی سر در میاره از این سونو

تصویر
۳ پاسخ

والا دکتر این سونو رو دید هیچی نگفت فقط دوفامد ۱۰ داد گفت برو

یک سال گذشته از اقدامم ولی حامله نمیشم

احتمالا فیبروم داری چون رحمت بزرگ شده

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه کوچولو🎀 مامان 🎀پناه کوچولو🎀 هفته پانزدهم بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه ۱ ماهگی
مامان لطف الهی مامان لطف الهی هفته هفتم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری