کسی سر در میاره از این سونو؟؟

تصویر
۳ پاسخ

نرمال عزیزم منم کیست توده دارم اینا خوش خیم هستن ۶ ماه یکبار چک کن فقط برای اطمینان

مامو گرافی؟زده نرمال

برا چی رفتین همچین سونوگرافی دادین

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته پانزدهم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه ۱ ماهگی
مهدیه🌺ivf❤️‍🩹 مهدیه🌺ivf❤️‍🩹 قصد بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته پانزدهم بارداری