۸ پاسخ

سلام عزیزم باردار بودی ؟ بی بی درکا منو میبینی اول هاله انداخ. در حد دیدن خودم گفتم تبخیره ولی تبخیر ک سریع دیده نمیشه ؟خشک ک شد پر رنگ تر شد

تصویر

منم دوتا مارک‌درکا زدم هاله داده
ومدیکور صورتی هم زدم باز هاله داد
تاخیر داری تو؟؟؟؟

یدونه مدیکور بگیر بزن از اون صورتیا اونا هم خیلی زود نشون میده بارداریو

بتا بده

ببخشید اسم بچتون ایلکای هست؟؟؟

سلام عزیزم
مگه جواب آزمایش بتا ات اومد؟

نتونستی روژان خودکاری پیداکنی اون و بزن بنظرم خیلی دقیقع

توضیح میدی چی هست

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه قصد بارداری