بیلی استار من دادم خوب بود
بیلی استاپ من گرفتم خیلی خوبه بنظرم
من هیچ قطره ای استفاده نکردم چون کلا برا بعضی بچها دل و رودشونو بهم میزنه و دکترش گفت اصلا قطره خوب نیست
فقط باید با شیردهی زردی بیاد پایین اگه نه با دستگاه فتوتراپی
من بچمو دو روز بستری کردم نور گرفت زردیش اومد پایین
والا من نئوناستر استفاده کردم راضی بودم
بیلی استاپ ک چرت بود.. میگن نئوناستر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.