۵ پاسخ

منم زایمانم طبیعی بوده
جای یکی از بخیه هام اونطوریه

مال منم

آره طبیعیه چون اون قسمت ک یکم برآمده اس جائیه ک بخیه گره خورده
منم همینجوریم و حتی اون روزای اول گره ها بودن ک خیلی درد میکردن

رگ زیر پوستت گره خورده من کل شکمم ازاینا دارم زیر دستت انگار یه نخود خیلی کوچیکه دستکاریش نکن

برا منم اونجوریه

سوال های مرتبط

مامان انامیس میناب مامان انامیس میناب ۵ ماهگی