خانوما ازمایش ان تیم همه چیش خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم این اززمایش بر اساس سن و نمودار جهانیه
که معمولا برای اکثرا احتمال سندروم داون رو میزنه
که برای شما زده
حتما ازمایش خون ساده به اسم سلفری بدین ۱۴ ۱۵ روز زمان میبره تا جوابش بیاد
ولی خیالتون راحت میشه که مشخص میکنه بچه سالمه یا خیر
از لحاظ سندروم داون و تریزومی و اینها میسنجه و جنسیت هم مشخص میشه الان برای شما دوتاراه میدن یکی امنیو سنتز یکی سلفری امنیو سنتز خیلی خطرناکه چون احتمال سقط هست سل فری گرون تره اما یه ازمایش خون سادست

چیزی نیست عزیزم
میری سلفری یا آمینو سنتز خیالت راحت تر میشه

دکتر میفرستت سلفری عزیزم بخاطر اون ریسک ۱ به ۷۹۳

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیلـ🧸ـماه


🍒 مامان نیلـ🧸ـماه 🍒 ۵ ماهگی
مامان آرکو مامان آرکو ۷ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 👧🏻دُخـتَـرم🩷 مامان 👧🏻دُخـتَـرم🩷 ۲ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی