بی زحمت هر کی میتونه جواب این آزمایش هم بگه

تصویر
۴ پاسخ

منم قندم همینه دکترم قرص متفورمین روزی یکی بهم داده میخورم

قند ناشتا و دو ساعته بالاس حتما ببر پیش دکترت

قندسه ماه ۶.۱هست دیابت داری عزیزم
قند ناشتا ودوساعته هم بالاست

مامان جوجه این هم میشه برام بگین واضح نیست دوباره بفرستم؟

سوال های مرتبط

مامان نینی🐣🩷🎀 مامان نینی🐣🩷🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری