حسرت ی بی بی چک مثبت

۷ پاسخ

هییییی خستم من دیگه نمیکشم

آی گفتیی😭

الهی خدا به هممون بده یه بچه تپل و سالم و موندگار باشه برامون🥲

حسرتش تو دل منم مونده

😭😭❤️‍🩹

من ۷ سال انتظار کشیدم و بدون هیچ مشکلی و بالاخره خدا خواست و شد

آخ گفتی........ 🥺

سوال های مرتبط

در انتظار معجزه در انتظار معجزه قصد بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
nazanin nazanin قصد بارداری