مامانا دستگاه قند چنده زورم میاد بخرم برای ی ماه چیکار کنم

۱۰ پاسخ

من ۵۳۰ گرفتم البته دوسه ماهه پیش مارک فریسنس

همه نوعش هست
وا چرا زورت بیاد تو پیری ب کار ادم میاد نگران نباش 🤣

با نوار اضافه خریدم ۹۰۰ بعد از اونم پنج تا جعبه نوار خریدم روزی ده تا بیشتر نوار استفاده میکنم خیلی سخته همش دارم قند میگیرم
انسولین میزنی؟

من ۸۰۰ و خورده ای خریدم

من 520گرفتم
50تا نوار داشتم چندتا هم سوزن

من مارو کرسنس گرفتم با نوار فندش و سوزنش شد ۶۲۰

دستگاهش از چهارصدتومن ب بالا شروع میشه دیگه

من خریدم ۵۰۰

من ۶۰۰ خریدم

از یکی فامیلات که داره قرض کن من از مادرشوهرم قرض گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا💗💙 مامان هدیه خدا💗💙 روزهای ابتدایی تولد