دوستان آزمایش گلوکزمه کسی می‌تونه بخونه

۵ پاسخ

قند ناشتاتون لب مرز هست باید یه مقدار رعایت کنید

قند توی بارداری بخاطر اینکه باعث زایمان زودرس میشه کنترل میکنن و اینکهداگر متفورمین نخوردین بهتون احتمالا میده . بنظرم نان صبحانه رو به نان جو دوسر تغییر بدین کنترل قند راحت تر میشه

عزیزم من دادم چت چی پی تی اینو گفت

تصویر

قندناشتات بالاس لب مرزی خاهر مراعات کن چیز شیرین کمتربخور

این جواب ازمایشم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان آدرین🩵👶 مامان آدرین🩵👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان رایان 🐥 مامان رایان 🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری