اینم ست بیمارستان دخمل خوشگل من 🤩

تصویر
۱۴ پاسخ

واهااااای چقدر گشنگن🥹💝

وووی ننه منم دانالو آلبالو خریدم برای بیمارستانش خیلی جیگره

ای جااااانم مبارکش باشه

عزیزم مبارکه منم خریدم ست اینجوری ولی حس میکنم کلاهش برای نوزاد بزرگه.به نظر شما بزرگ نیست؟

چقدر نازه

ننو چه قشنگه😍مبارکش باشه

الهی بگردم

قشنگم خیلی زیباس مبارکش باشه😍 اما برای بیمارستانش کاش سرهمی میگرفتی چون بند ناف بچه با کش شلوار اذیت میشه

ای جاااانم 😍😍😍

مبارکه عزیزم خیلی نازه😍😍

مبارکه🥰😍سایزشو چن گرفتی بزرگ دیده میشه

ای جونم مباکش باشه فسقل خانوم😍

مبارکهههه چند گرفتی عزیزم

😍😍😍مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۲ ماهگی
مامان آینده🤍 مامان آینده🤍 قصد بارداری
مامان بردیا😍 مامان بردیا😍 ۵ ماهگی
مامان مه یاس🥰🎀 مامان مه یاس🥰🎀 ۱ ماهگی
مامان جون جونی مامان جون جونی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلا 🎀 مامان دلا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی