ست بیمارستانی دخمل ماما
سوهان برقی
تب سنج دیجیتال

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارکه عزیزم بسلامتی ، چقد گرفتی

مبارکه عزیزم

ای جااان مبارکش باشه ب دل خوش انشالله🩷🧿

عزییییزم 🩷🩷💕💕💕

چه سایزی گرفتی ؟چقد گرفتی ؟چند تیکس

عه منم همین مارک سایز صفرش و برای پسرم گرفتم روز بیمارستانش
احساس میکنم یکم بزرگه
به نظرت خوبه؟!

بسلامتی
از سایت گرفتی ؟
چقدره ؟

عزیزمم بسلامتی🥹😍

تاپیکام ببین گلم 🙏😍

ای کاش از کل کمدش عکس میزاشتین🙃

مامان جون ی گروه زدیم تو بله بیا کنار هم باشیم و خوش بگذرونیم، گروهمون چت و روزمرگیه ❤️🍬
@mamane_kocholo اینجاست

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۴ ماهگی