۶ پاسخ

من ۱۲ هفته رفتم گفت ۷۰ درصد پسره امروز ۱۵ هفته رفتم صد درصد پسر شد

اگه الناز قاسمی که شماره دادم زنگ زدی حتما برو قطعی میگه ردخور نداره

سونوگرافی میگه معلوم میشه ولی یه موقع هم هنوز معلوم نیست ۱۸ هفتگی بری خیلی بهترهست منم بهم گفت ۱۵ هفتگی معلومه ولی ۱۸ رفتم خاطرجمعترهست

بزار۱۸هفته ات برو کامل بدونی الکی هزینه نکن

از هفته ۱۴ به بعد چون قسمت تناسلی شکل میگیره میگن

من خودم ۱۴ هفته جنسیت بهم گفت قطعی

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان انگور مامان انگور هفته بیست‌وچهارم بارداری