۷ پاسخ

عکس دندون هم ، تک دندون با لباس سربی گرفتم

من عصب کشی کردم

از من ریشه بود کشیدم چون باردار بودم دز کمتری بی حسی زد

عزیزم من 15هفته دندان عقل کشیدم دکترم نامه داد بهم

منم کشیدم چون دندونم شکست ولی عکس از قبل داشتم عکس گرفتن بخاطر اشعه خطرناکه، دکترتون باید نامه بده و میگن توی سه ماهه دوم تنها زمانی هست توی بارداری که میشه کار دندون انجام داد.

من ۱۴هفته کشیدم
دکتر نامه داد اما قید کرد که رادیوگرافی مجاز نمی باشد
برا همین نتونستم عصب کشی و پر کنم

دوستم تو ۱۸ هفته عصب کشی و پرکردن انجام داد

سوال های مرتبط

مامان حدیث و حسام مامان حدیث و حسام ۷ ماهگی
مامان 🍬شوکولات🍬 مامان 🍬شوکولات🍬 هفته هجدهم بارداری
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری