۳ پاسخ

سلام من لکه بینی داشتم یه کوچولو خون ریزی که رفتم دکتر و شیافت و دارو آمپول داد که مصرف میکنم دیروز یه کاری داشتم رفتم بیرون پیاده رو داشته که دیشب بازم لکه بینی داشتم الان که رفتم سرویس یه چیزی مثل پوست خارج شد خیلی میترسم درد ندارم ممکنه خیلی خطر ناک باشه

در دوران بارداری اصلاً دندان کشیدن مجاز نیست

سه ماهه دوم باید بری

سوال های مرتبط

مامان حدیث و حسام مامان حدیث و حسام ۷ ماهگی