۹ پاسخ

بله با آمپول آنوکساپارین

برا منم‌نوشته شبی یکی میخورم

خانما امروز رفتم دکتر الان من هفت هفته و پنج روز بهم گفت یك هفته دیگه برو سونو گرافی

برام منم نوشته برا خون برسه ب جنین خیلی خوبه

اره عزیزم همیشه کیخورم،الان چون چند روزه لک دارم قط کردم

بله من از همون هفته های اول برام تجویز کرد دکترم

برای منم نوشته چطور خوب نیس

آره برای خون رسانی بهتر

آره واسه من نوشته ا اس ا ۸۰

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری