خانما کسی از این قرص امگا ۳ استفاده میکنه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منم میخورم ولی بدون جیوه هست مال من

روش نوشته بدون جیوه دیگه باید خودتم به داروخانه بگی بدون جیوه برای بارداری من بستشو ۳۰۰میگیرم الان داره تموم‌میشه باید باز بگیرم حتی بعد زایمانم میخوام بخورم

بفرما

تصویر

اشکالی که نداره ولی با دکتر مشورت کن ببین کی‌بخوری خوبه من هفته ای ۲بار میخورم

اره گلم من هفته ای یکی 4 شنبه

برای اونایی که ماهی استفاده نمیکنن امگا خوبه ولی به دکترت بگو بهت بگه چقدر استفاده کنی
من خودم یک روز درمیان میخورم

خوبه بخوری اما نمیدونم من الان داخل هفته میخورم معدم درد میگیره

من از 16 هفته مصرف میکنم

بله برای تقویت ذهن جنین و ویتامین برای خودت خیلی خوبه

چطور مشکلي هست

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری