مامانا چ دارویی برای رفلاکس پنهان خوبه

۵ پاسخ

من یه پودری دکتر داده بهش خیلی خوب هم میخوره خوب میشه

پسرم پنهان داره ک ۹۹ درصد از الرژیه
قرص نکسیوم ۲۰
شربت دومپریدون میدم
شیرخشکم آلفامینو

اگ آلرژیک باشه حالا حالاها هس
اگ فیزیولوژیک باشه از ۶ ماهگی ک غذاهای جامد بخوره خیلی بهتر میشه

قطره فاموتیدین

شیرخشک‌ای ار بدی از همه بهتره با دکترش مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۱۴ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی