خانما شیاف اکتوژست ایرانیه یا خارجی؟

۴ پاسخ

همین اکتوژشت ۴۰۰ استفاده کن خیلی خوبه بهتره از فرنوژسته…

تحت لیسانسه
خیلی عالیه

ایرانیه
فرنوژست خارجیه هندیه شکل قرصه و حتی میشه بجای شیاف خوردش

ایرانی تحت لیسانس

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی