خانم ها برا سزارین چند هفته باید باشی سزارین کنن

۸ پاسخ

۳۸پر شده باشه

منم سزارینی هستم تاریخ احتمالی زده ۱۸ مهر..زودتر سزارین میکنن یا باید درد داشته باشی؟

ممنون از همگی عزیزان

38هفته

37ببعد

38 به بعد

۳۷ به بعد

۳۸به بعد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد