خانم ها برای سزارین دوم باید هزینه پرداخت کنیم

۷ پاسخ

مگه توی مملکت ما خدمات رایگانم داریم!!

صد در صد وله بیمه داشته باشی خوبه

نه دیگه زیر میزی نمیخواد فقط هزینه بیمارستان ،خوش به حالت منم میخوام سزارین کنم چقد هزینه کردی برا عمل اولت

منظورم زیر میزی دکتر

من با اینکه دولتی رفتم ولی بازم هزینه دادم

منظورت زیرمیزی دکتره؟ یا هزینه بیمارستان ؟

اره دیگه

سوال های مرتبط

مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی