خانوما خیار شور خیلی میخورم عیب داره😭

۵ پاسخ

وای نی نی شما دختره عمه من سر دخترش کاسه کاسه خیارشور میخورد متاسفانه دخترش بر اسر خیارشور سبزشده مایل به سیاه😂😂😂😂توصیه میکنم نخور بچت سبزه میشه

منم سر دختر اولیم فقط خیارشور خوردم

منم حاملگی پسرام شدید خیار شور می‌خوردم 😅

فشارت رو کنترل کن زیاد نخور

ن چه عیبی داره من خیلی لیمو طبیعی میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی