۶ پاسخ

دختر من رفلاکس و آلرژی به پروتئین گاوی داره و بیسکویت شدیدا تحریک میکنه رفلاکس رو

به مواد نگه دارنده اش حساسه
چرا غذاهای بیرون که بی ارزشن رو میدین؟!!!!

چه بیسکوییتی میدی مادر؟؟؟

دختر منم اینجوریه

نده بهش دخترمنم همینطوریه
احتمالا حساسیت داره

یادمه گفتی پسرت آلرژی داره
خب وقتی آلرژی داره نباید بیسکویت بدی

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۱ سالگی