مامانا این قرصو الان درست مصرف کردم ؟!

تصویر
۶ پاسخ

بله هرشب یدونه بخور

اره.

حواست باشه آنتی بیوتیک اثر این قرص رو خنثی میکنه

آره عزیزم

قرص چیه خوبه؟

هرشب سرساعت بخور

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی