۲ پاسخ

من یک قاشق غذا خوری میریزم توی نصف لیوان آب تو میتونی یه لیوان باشه اکه بچت آب میخوره با میریزم تو آبمیوه بعد یه روز با دو روزم نتیجه شو می بینی که خوبه الحمدالله

ی قاشق غذای خوره رو با یک لیوان آب ولرم حل کن

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیانا👼🫀 مامان دیانا👼🫀 ۳ سالگی