خانوما شماهم پهلو درد شدید دارین

۵ پاسخ

ن عزیزم نداشتم و ندارم
پهلو درد واس بچه اولم داشتم زیادشد بستری کردن گفتن عفونت ادراری بوده زده ب کلیه ها

آره ولی با ورزش های بارداری بهتر میشم میتونم بخوابم

آر خیلی

اره خیلی

ارههه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان bibi مامان bibi ۱۰ ماهگی