بچه دوم با چه فاصله سنی بهتره؟

۱۰ پاسخ

تک فرزند بهتره
عصاب ارومتر
پول بیشتر
سلامتی بهتر
روابط زناشویی بهتر

بعضیا میگن بعد سه سال چهار سال اما ب نظرم بسته ب شرایط مادر من دختر بزرگم ۶ ماهش بود کوچیکه رو باردار شدم

پسرم ۲۲ماهشه الان شش ماه نیممه

با تک فرزندی اصلا موافق نیستم
اصلا
با فاصله زیاد هم موافق نیستم
تهش ۳ الی ۴ سال

همون۳تا۴سال خوبه

سه چهار سال

تک فرزندی خوب نیست فاصله زیادهم اصلا خوب نیست اصلا ۴یا۵سال فاصله خوبه

بعد یکسال یادوسال

من یکسالو یازده مال فاصلشونه

کمتره سه سال .تجربه ی یه مامان ده فرزندی

سوال های مرتبط