مامانا آوین اسم پسره یا دختر؟یا هردو؟؟

۱۲ پاسخ

بنظر من میتونه اسم پسر هم باشه مثل متین،اهورا،پناه ولی تا الان مرسومش دخترونه ست

دختره

درخاس بدا

بهش میخوره پسر باشه

آوین دختره ،آوید پسر

اسم دختر منه

اسم دختر دوستمه

من آوینا شنیدم دختره .ولی اوین رو تاحالا کلا نشنیدم🥲 اما بنظرم بهش میاد دختر باشه یا ازین اسمایی مشترک

صددرصددختره

نه عزیزم تاحالا ندیدم واسه دختر میزارن

دختر

دختره

سوال های مرتبط

مامان آرین و آریسا مامان آرین و آریسا ۲ سالگی
مامان رادوین و دلاوین مامان رادوین و دلاوین ۴ سالگی
مامان قند و عسل🩷🩷 مامان قند و عسل🩷🩷 ۳ سالگی
روزی که بیمارستان بستری شدم هم تختیم پرسید بچت چیه گفتم دختر گفت اسمش گفتم هلیا انتخاب کردم گفت عه هلیا که اسم پسرا ست گفتم ن ایلیا الیاس اسم پسره هلیا اسم دختره
وقتی مرخص شدم برادر شوهرم زنگ شوهرم زد گفت اسم دختر تو چی گذاشتی شوهرم گفت هلیا کلی خندید گفت عه اسم پسرو رو دختر تون گذاشتین خوب یه محمد هم بهش اضافه کنید که اسمش تکمیل شه کلی خندید مسخره کرد بعد قطع کرد ب شوهرم گفتم ب داداشت بگو اینقد عقل مون سواد مون میکشه که اسم دختر و پسرو از هم تشخیص بدیم شوهرم گفت بیخیال اهمیت نده دوباره خالم دیروز از شهرستان زنگ زد اسم دختر تو چی گذاشتی گفتم هلیا گفت قشنگه مبارکش باشه ولی اسم پسرا ست هلیا گفتم ن خاله جون ایلیا الیاس اسم پسره هلیا اسم دختراست حتی تو ثبت احوال تو قرآن هم هلیا اسم دختره ن پسر
الان گیج شدم من اشتباه میکنم یا بقیه اخه تو گوگل سرچ کردم هلیا هم تو ثبت احوال هم تو قرآن اسم دختر بود از همه جا هم دیدم شنیدم اسم دختره نظر شما دوستان چیه کی اشتباه میکنه نمیخام با یه اشتباه دخترم تو آینده مسخره مردم شه بخاطر اسمش

بچه پوشک شیر خشک
مامان صدرا😘😘😘 مامان صدرا😘😘😘 ۴ سالگی