مامانا من این شیشه شیر گرفتم خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

منم گرفتم

تصویر

از منم همینه

اره شیشه شیر دخترم همینه

اره اینا خوبن اوایل بچه فقط همینو میگیره

آره منم عین همین گرفتم

آره منم ازاین گرفتم

اره خوبه برای اوایل کوچبک بهتره

بی بی لند خوبه..مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حلما جانم🩷👧 مامان حلما جانم🩷👧 ۹ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی