۳ پاسخ

هررروووزز

خودم تنهایی که هیچ وقت نرفتم ولی با شوهرم وقتی زود بیاد از سرکار و خسته نباشه تا پارک یا بازار میریم تادخترم ماشین سواری کنه

من خیلی کم میرم
چون نمیتونم زیاد از پسرم دور بمونم
تنهایی و با دوستان که هیچی😄
با شوهرم هرموقع که خسته نباشه میریم بیرون

سوال های مرتبط

مامان سرکه نمکی مامان سرکه نمکی ۱ سالگی
مامان رضا و تودلی مامان رضا و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی