۱۰ پاسخ

نمیدونم هوا خوب باشه ان شاالله میریم حتی شده تا پارک.. بچه هم یکم دور میدیم دیگه چقد بشینیم خونه هیچجا نرفتیم اصن

کمکی دارم میرم

میریم پارسالم که ۳ ماهش بود رفتیم البته باغ اونجا خونه هم هست

میرم دارم دوجرخه و ایناشم میبرم بچرخونمش اذیت کرد میبرم میدم مامانم

من همجا رفتم باهاش امروزم رفتم باغ پاره شدم ولی هم به دخترم حال داد هم خودم

من که خانواده شوهرم میخوان بیان عید دیدنی😑😑

میرم حتی پارسال هم 3ماهه بود رفتم

مادرشوهر مینا باغ دارن اونجا چند نفر هستن نمی‌زارن دست بزنم میگن ما نگه میداریم حتی پوشکش عوض میکنن😁

ن نمیریم واقعا با بچه آدم اذیت میشه😓

نمیرم

سوال های مرتبط