سزارین دومیا سزارین راحته یا نه

۱۲ پاسخ

من دومی دردم زیاد بود اولی خیلی خوب بود باز بستگی به بدن داره

اخ اخ نگو که بدنم لرزید چقدر من اذیت شدم انشاالله برای شما راحت باشه

سزارین اصلا ب درد نمیخوره

من هردو زایمانم راحت بود واسم خداروشکر برای هردو زایمانم دکترای خیلی خوبی داشتم

من دومیم خوب بود

سخترین درد درده عمله سزارینه

واقعا چرا دومی درد بیشتره،🫤میگفتن من باور نمی‌کردم ولی پاااارع شدم

خانمهای بندر عباسی کسی پیش قیطاسی سزارین کرده؟

سزارین کم درد

اولی راحت تره

آره برا من راحت بود خدایی فقط روز اول یکم درد داشتم‌‌گه با مسکن شیاف اروم شدم

نترس مث اولی

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد