عزیزم بچه نیستی که گول بزنیم نه هیچ روشی راحت نیست
چه طبیعی چه سزارین سختی های خاص خودشو داره
شما کار کوچیکی انجام نمیدی که راحت باشه
مهم نتیجه هست که پر از عشق و قشنگیه
سختیاش واست آسون میشه
بستگی ب بدنت داره
من زایمانم راحت بود
بازم درد داشتم نمیگم بی درد بودم
دیگ زایمانه
هر دو روش درد خودشو داره
سزارین نسبت دردش خیلی از طبیعی بهتره..اگه دکترت خوب باشه زیاد چیزی متوجه نمیشی و درد قابل تحملی هست که با مسکن حله..فقط باید یک نفر باشه که کمکت کنه بعدش برا بچه داریو اینا.وگرنه اذیت میشی..
طبیعی درد بدی داره تا بچه بدنیا بیاد ولی دیگه بعدش از پس خودت به نسبت بهتر میتونی بر بیای.
من تجربه جفتشو دارم.
اره راحته تو هیچی نمیفهمی
بستگیبه بدنت داره عزیزم اگه بد گوشت باشی قطعا سخته اگه ازونایی که زود زخمت بسته میشه راحتتره من درد عمیقی نداشتم تازه روز سوم باز برای زردی دخترم بستری شدیم بیمارستان
من تجربه ی جفتشو دارم سزارین خیلی بهتره
عزیزم دکترت بهت نوبت داده برای سزارین ؟؟ اگه آره چندم خرداد نوبت داری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.