۳ پاسخ

برا پسر من ک خیلی راحت بود ، ایشالله برا بچه شماهم راحت باشع

دختر منم سه ماه دیگه واکسن 18 ماهگی داره انقدر استرس دارم ولی من احتمالا بخاطر بارداریم میسپرمش ب مامانم

من ازبس بچم سرتمامی واکسن هاش دردکشیدن،کهیرزد،ابریزش داشت،بدغذاشدونحس شد و...حتی سرواکسن یکسالگی
واکسن ۱۸ماهگی برام خیلی بهتربود

سوال های مرتبط