۴ پاسخ

بدون بو و خارش باشه طبیعیه منم هر از گاهی دارم مخصوصا موقع هایی که زیاد راه میرم

بدون و خارش باشه طبیعیه

عفووونت

حتما عفونت داری منم داشتم ی پماد داد میزنم

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۴ ماهگی
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری