۳ پاسخ

منم میخوام برم بیمارستان انصاری، بنظرت بیمارستان خوبیه؟

با بیمه تکمیلی کمتر میشه

احتمالا چهل و خورده ای ، زنگ بزنی بهت میگن

سوال های مرتبط

مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری