۵ پاسخ

منم ی روز تاخیر دارم بیبی زدم امروز منفی بود امروزم علائم پریودی ندارم هیچوقت سابقه یه روز تاخیرم نداشتم بنظرم الان زوده تا پنج شیش روز دیگه صبرکن یا نهایتا سه چهار روز دیگه برو ازمایش بده

من 13 روز تاخیرم منفیه

بنده با۳۳ روز تأخیری بی بی چکم منفی بود درحالی که بارار بودم 🤣🤣

صبر کن عزیزم ، منم روز موعد منفی شد الان سه روز تاخیر دارم دیگه بیبی نزدم

بی بی چکت منفی بود؟

سوال های مرتبط

در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی