۳ پاسخ

منم هفته پیش رفتم موردی نداره

نه ديگه زايمان كنى راحت ميشى

شیردهی مشکل نداره منم رفتم توشیردهی درست کردم بروخیالت راحت

سوال های مرتبط

مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی