۲ پاسخ

من شنیدم میگن قبلش شیرتونو بدوشید بزارید برای بعد از عصب کشی که اومدین به بچه شیر دوشیده شده بدید

فک کنم نمیشه چون بی حسی میزنن
باید چن روز شیر ندی

سوال های مرتبط

مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی