۶ پاسخ

به نظرم هفته ۷برو سونو بهتره همه چیزیش هم تشکیل میشه الان بری دکتر میگه قلبش هنوز تشکیل نشده برو هفته دیگه بیا اینجوری همون یه بار بری هزینه همون یبار میدی من ازمایش بتا دادم ۱۳۰۰۰بود دکتر گفت برو سونو هفته ۶بودم نرفتم تا هفته ۷

اره عزیز من رفتم ساک و کیسه زرده داشت ولی یه هفته دیگه باید برم برای قلبش خداکنه تشکیل شده باشه

احتمالا فقط ساک رو ببینه الان
ضربان قلب زوده

صبر کن یکم دیر تر برو یکم پیشرفت داشته باشه دوهفته دیگه برو

آره دیگه

حامله ای

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرتا 🧿💙 مامان آرتا 🧿💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شیرکوچولو🦁 مامان شیرکوچولو🦁 هفته بیست‌ویکم بارداری