32هفته وزن جنین 2090خوبه کم نیس

۴ پاسخ

عالیه عالی

نه خوبه دیگه از این هفته هرهفته حدودا دویست گرم میگیره بالای سه کیلو میشه ان شالله

دقیقا وزن بچه منم همینقدر بود دکتر سونو گفت خوبه

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی