32هفته وزن جنین 1/600خوبه؟

۶ پاسخ

نی نی منم دقیق همه بود وزنش دکتر گفت کمه خونرسانی بهش ضعیف بود
حتما برو دکتر برات سونو داپلر بنویسه وضعیت جفت و خونرسانی چک بشه

گلم اصلا نگران نباش تمام بچه ها مثل هم نیستن تو یه مهد کودک هم بری هیچ کدوم بچه ها شکل هم نیستن
حبوبات بپزه بخور با نمک و فلفل
شیر برنج
فرنی
دلستر مالت

پودر لیدی میل بخور

تو این ماه بیشتر حلیم کره بادم زمینی شیر موز
بستنی شیر باعسل کباب ابگوشت بخور خودت وزن نمیگیری اما نینیت تپولی میشه😍🥰

یکم کمه سونوی داپلربده منم دادم اول دکترفک‌کردخون رسانی کمه بعدداپلردادم دیدخون رسانی خوبه منتهانی نی ۳۷هفته اورژانسی دنیااومدوزنش فسقلی بود

یکم کمه بیشتر به خوراکت برس

سوال های مرتبط

مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی