۵ پاسخ

انشاالله عزیزم دیگه چیزی نمونده به نزدیک نوک قله داریم میرسیم انشاالله بسلامتی وراحتی بگذره واسه هممون

دعاکن مال منم دختربشه🥹😍

واای من تازه نصفشو گذروندم نصف دیگش موند 🥲اصلا نمیگذره

برای من که نمیگذره اصلاا

انشالله بسلامتی براهممون تموم بشه بغلشون کنیم بوشون کنیم جون بگیریم سختیا بارداریو یادمون بره

سوال های مرتبط

مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری