خانوما از کی شکمتون بزرگ شد

۶ پاسخ

۱۷ هفته اینورا

مال من از اول بود

پس چرا من از ۱۳ هفتگی شکم دارم 😕

منم از هفته ۲۰
ولی هر کی میبینه میگه شکمت نداری یا کوچیکه😐

بعد۱۸هفته

از هفته بیست به بعد

سوال های مرتبط

مامان متبن مامان متبن هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه هام🥰 مامان جوجه هام🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری