مامانا علائم عفونت اداری چیه

۶ پاسخ

سوزش ،تکرار ادرار،ادرار با بو،ترشحات غیرطبیعی

منم علائم نداشتم یکم پهلوهام درد میکرد

من هیچ علائمی نداشتم فقط رفتم ی آزمایش دادم تو آزمایش نشون داد دکتر برام سفلکسیم ۴۰۰ نوشت مصرف میکنم زود به زود هم میرم دستشویی بهداشتم رعایت میکنم شنبه دوباره آزمایش دارم ببینم رفع شده یا نه

من اصلا علائمی نداشتم ازمایش دادم عفونت ادرار داشتم

سوزش و خارش و ترشحات زرد پررنگ

سوزش وقتی ادرار میکنی

سوال های مرتبط

مامان بچه ها مامان بچه ها ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الهام مامان الهام ۱۲ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان هانا و هومن مامان هانا و هومن ۷ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد