خانما چرا انقدر بخیه های سزارین میسوزن !؟!؟!!!!!

۸ پاسخ

واسه منم میسوزه میخاره سمت راستم درد هم می‌کنه، این هفته می‌خوام برم دکتر ببینم در چه وضعه

منم بخیهام سوزش و خارش نداره فقط اون بی حس بودنش اذیتم میکنه یجوریه خودم اصلا دوس ندارم دستم بخوره بهش یه بیحسی مزخرفیع

منم بخیه هام سوزش نداره که🤔

مال‌من خارش و سوزش نداره
من طبیعیم یا شماها؟؟

تجربه نداشتم

میخاد جوش بخوره

میسوزه یا میخاره جاش؟

ارع مال منم میسوزن نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان سید علی و نینی مامان سید علی و نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان پسرمممم🐣 مامان پسرمممم🐣 ۱۶ ماهگی