کیا‌۴/۵/۶ مثل من زایمان‌میکنن🥺

۹ پاسخ

چه تاریخ قشنگی ایشالا اسون بدون درد و سختی زایمان کنی 🙏🏻برا منم دعا کن بچم تا ۳۸هفته بمونه عجله نکنه بیاد🥲

بنظرم من تا 15م میرم

برا من یه ۱ اصافه داره🤣۴.۵.۱۶

دکتر اول به من این تاریخ گفت اما
بعد شد 4/5/9🫠🫠
البته اینم باحاله 9=5+4

من زده پنجم تا یازدهم ختم بارداری

من۷م زایمانمه

من خیلی استرس دارم😓

منم✋️😍

چه تاریخ باحالی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 ۵ ماهگی
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان نور خونه💕 مامان نور خونه💕 روزهای ابتدایی تولد