چه تاریخ قشنگی ایشالا اسون بدون درد و سختی زایمان کنی 🙏🏻برا منم دعا کن بچم تا ۳۸هفته بمونه عجله نکنه بیاد🥲
بنظرم من تا 15م میرم
برا من یه ۱ اصافه داره🤣۴.۵.۱۶
دکتر اول به من این تاریخ گفت اما
بعد شد 4/5/9🫠🫠
البته اینم باحاله 9=5+4
من زده پنجم تا یازدهم ختم بارداری
من۷م زایمانمه
من خیلی استرس دارم😓
منم✋️😍
چه تاریخ باحالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.