سلام دست و پاهای پسرم همیشه سرده طبیعه

۳ پاسخ

من همیشه دمای بدنش 35و 4یا 35.6
چرا دمای بدنش نمیره بالا

اره پسرک منم همینه

بله پسر منم اینطوریه

سوال های مرتبط

مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی