دست و پاهای پسرم خیلی سرده همیشه .واسه چیه؟؟

۱ پاسخ

جوراب همیشه پاش کن
چون هنوز قلبشون نمیتونه بخوبی خونرسانی کنه ب دست و پاهاشون
بعد دستو پامیزنن حرص میخورنم سرد میشه
من ک بزرگمم همیشه سرده میتونه ارثی هم باشه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری