خانماسرمابخوریم بچمون ازمون میگیره؟

۶ پاسخ

من سرماخوردم با وجود اینکه ماسک میزدم و مدام دستام رو میشستم چون شیر خودم رو میخورد بازم سرماخوردگی رو ازم گرفت طفلکی

اره بچه من گرف

خداروشکر پسرمن نگرفت

اره.

اره حتما

بلههه

سوال های مرتبط

مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۱ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری